Sunday, March 18, 2007

Swakopmund

Liten oppdatering:
Reiste til Windhoek i gaar og kjoerte over fjellet til Swakopmund. Mama og papa; har lova aa ringe heim. Telefonen er paa ladning i skrivande stund!
Naturen her er heilt annleis en i Botswana. Me har kjoert gjennom oerken og sanddynene ventar paa oss rett soer for byen. Eg og Kari Merete har lyst til aa ri paa kamelar, kanskje blir det sandboarding i tillegg ;)Ellers haapar me paa at Brad Pitt og Angelina Jolie skal dukke opp rundt kvart husjoerne. (Har visstnok kjoept hus ikkje saa langt unna)
Me har treff nordmenn over alt, og i gaar fekk me i oppdrag aa ta med bilnoeklar for eit norsk ektepar som hadde laast seg ute av bilen i Ghanzi, som er paa vegen fraa Maun til Windhoek. Der traff me ei fransk jente me har snakka med eit par gonger tidlagare i Maun. Ho blei med oss til Windhoek, og i dag tidleg blei ho like godt med vidare hit til Swakopmund.
Maa stikke. Skal paa kino! Og det er superduper stas! Har ikkje vore paa kino paa nesten eit halvt aar! Me skal sjaa paa Leonardo DiCaprio i paavente av Brad;) I tillegg til kino, kan denne fantastiske byen i tilleg by paa klesbutikkar! Jippi!! Namibia er nesten som aa vaere tilbake i Europa. Her er jordhyttene bytta ut med tyske murhus!

4 comments:

Anonymous said...

Hei, moro lese. Takk for tekstmeldinge. Eg kom heim igår frå Milano med blomstrande fruktre og milde vårdagar til snø og kulde. I dag skal eg inn til Eidsbugarden so det er store kontrastar til sanddynene der du er. Ha ein kosleg tur, vær forsiktige. Klem mamma

Ida said...

Hei hei:) Kamelriding er utruleg artig, det må du prøve!! Har starta med kommunikasjonskurs på HDS idag, med rollespel og greier. Eg fann ut at det er best å berre kaste seg uti det, og var første på gruppa til å spele lege. (Fordelen med å vere først er at dei andre ikkje har blitt så kritiske endå...) Litt skummelt, men kjekt og! Hels Brad frå meg om du treff han ;) Vi snakkast over påske!

Anne Synnøve Lunde said...

Skal helse Brad, om eg overlev skydivingen eg har meldt meg paa i eit svakt oeyeblikk i dag... Hjelp!
Lykke til med kommunikasjonen;)
Mamma: Fint om eg faar vite litt om kva de driv med heime. Om de er i landet eller ei...

Kristine Kolset said...

Hei hå!
Jeg sitter på jobb på Haraldsplass og er litt (les:mye) misunnelig på alt det du får oppleve! Ikke bli for vant til sol nå da...! Smask